Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отговорът на въпроса, винаги е бил, и ще продължава да бъде - от сто неща.
    Едно от тях, за да не е пълен спам - реле на една от степените на вентилатора.
    1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

    Comment


    • Някой сменял ли е тампоните на задната стабилизираща щанга без да сваля задния мост?
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • Става,правих го преди две години,но сега нямам спомен точно,помня че взех други планки на които на фреза махнах заварените гайки и ги монтирах с нови болтове и гайки,но наобратно.
        166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

        Comment


        • Въобще не мога да бръкна отгоре.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • Хич нямам спомен,но май ги отрязах с флекс и после другите.
            166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

            Comment


            • Нищо сложно не е, сам съм го правил. Щангата излиза малко трудно но излиза без да се сваля моста.
              Alfa Romeo 166 2.4

              Comment


              • Първоначално публикувано от rv_asenov Покажи съобщение
                Нищо сложно не е, сам съм го правил. Щангата излиза малко трудно но излиза без да се сваля моста.
                Как разви планките на тампоните
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • Момци,кога ви идва горещото на парното,при мен при загрял мотор на 90* духа още хладко,вече при по продължително каране идва и горещото....някак бавно ми се вижда,възможно ли да е от затлачено радиаторче....ако не е сменявано 20 години...аз я зазимих де но все пак...
                  Alfa 155 1.9TD '97 EX
                  Alfa 166 2.4 JTD EX
                  Alfa 156 2.4 JTD

                  Comment


                  • Поне при мене иде по-рано. Само да отлепи стрелката от 50 и почва топлото, а истинската жега е след чертата м/у 50 и 90.
                    Ама то колко е точен и уреда е относително.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • Винаги карам на AUTO и топлото идва около 4-5 минути след като съм запалил при сегашните температури сутрин. Климатроника си променя посоката и силата на вентилатора много преди да е отлепила стрелката на температурата. Горе/ долу тогава превключва и на газ, а тя е настроена на 30*(реални, не по датчик) на изпарителя.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • Става ли крайния кюнец от 2.5 или 3.0 на дизел?
                        Alfa 155 1.9TD '97 EX
                        Alfa 166 2.4 JTD EX
                        Alfa 156 2.4 JTD

                        Comment


                        • Не,2.5 и 3.0 са с две тръби,а 2.4 е с една.
                          Ако говорим за накрайника на крайното гърне,но ако е за самото гърне мисля че пак не става.
                          166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                          Comment


                          • Искам цялото крайно гърне да сменя с такова от 6-так,доста по-добре изглежда с двете тръби отколкото с увисналия уй на дизела...
                            Alfa 155 1.9TD '97 EX
                            Alfa 166 2.4 JTD EX
                            Alfa 156 2.4 JTD

                            Comment


                            • На 2.5 и 3.0 знам че са еднакви,но дали извивките на тръбите при дизела и при 6-ка са еднакви нямам идея.
                              166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                              Comment


                              • Крайното гърне трябва да е еднакво, защото аз си сложих тунинг крайно гърне от 166 дизел. Не че това е гаранция, но съм на 99% убеден, че сa еднакви. И друг интересен факт - диаметърът на трубите между гърнетата за 3.0 и за 2.5 не е еднакъв. Средното ми гърне в момента е с по-тесен диаметър и подозирам, че е от 2.5. За момента моята е ауспухов франкенщайн. Надявам се догодина да се обзаведа с Supersprint или Ragazzon.
                                2003 166 3.0 V6 Distinctive, 2016 Skoda Fabia 1.2TSI DSG
                                ex 33 1.5 Boxer, 155 1.8 T.S., 156 2.0 T.S., 166 2.5 V6, 159 2.4 JTDm Q-Tronic
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X